Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 11:35:06 +0300

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/16700 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Nurmeotsa tee// 3// 
T-19102 Nurme-Vana-Pärnu 4 (ANDMESIDEPAIGALDIS) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Siderajatise paigaldamine riigitee kinnistule

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27040365>  (menetlus nr: 
439645), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister